. .

torsdag 19 augusti 2010

Däcket

Red lektion idag, på Dekker såklrart, suppernöjd faktiskt :) Vi skulle rida lätt i galoppen och hoppa 3 hinder på böjt spår, räkna galoppsprång, vinka till publik och stirra ut den stackars skottkärran :P jag är king på lättridning i galopp :P

är också väldigt stolt över att det jag jobbat hårdast på i sommar faktiskt har blivit så himla mycket bättre, både Andreas och Monica märkte skillnad, sa de iaf :P

Får symbolisera Däcket och att vi håpade lite
ska rida Privatlektion för Moncan imorrn, på Silas. lite nervöst är det faktisk. inte för att jag ska rida Silas, utan för att vara själv med monica, allt fokus på mitt ekipage liksom :P sen så ska Johanna, das heztägare titta också, första gången hon ser mig rida honom ''/ haha, går nog bra.. sen på eftermiddagen vid 2 så ska AC hjälpa mig tömköra Wille lite grann :)
stalldag till hundra procent alltså, men på kvällen blir det EFTERFEST PÅ NÅGONS BALKONG! fast minus efter :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar