. .

tisdag 21 september 2010

lyckan är total :)

Är ju bestämt så att jag lånar Minellis sadel på tävlingen :) och den är brun, till skillnad från tränset, som är svart med vitt foder, mkt fint och jag komponerade ihop det till förra tävlingen då jag hade hans vanliga sadel :)

Men nu när sadeln är brun så vill jag ha ett brunt träns, jag, Tell och Emma letade igenom hela ridskolans utbud, det närmaste jag kom var ett brunt pullar och ett par bruna tyglar.. men kom på att jag har ju faktiskt ett brunt träns hemma, med vitt foder dessutom :) så åkte hem och hittade det, smörjde upp det och lade det på en tidning så det kan suga åt sig all olja :)

Har även smörjt upp stövlarna, de övriga ridskorna fick även de en omgång :) känns mkt bra och produktivt

Är dessutom supernöjd med lektionen på Silas, för Andreas idag :)


Superkramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar