. .

tisdag 27 december 2011

my thing

De flesta ryttare har ju en speciell nisch, ngt de aldrig kan få för mycket av. de flesta bunkrar schabrak med matchande benlindor, vilket jag iof också gör.. men handskar är något jag aldrig rider utan, Jag skulle aldrig få för mig att rida ett seriöst pass utan ett par handskar. Jag kan inte ens komma ihåg sist jag red utan handskar, eller med vintervantar heller för den delen.

Men här kommer ett litet smakprov från min handskgarderob

Back on track x2

hööks

hööks

roeckl, de rosa

John whitaker

hööks

hööks

fast mörkgröna ;)

ヾ(@⌒ー⌒@)ノ

1 kommentar:

  1. Hej
    Mitt namn är Mari och jag tänkte bara höra efter med dig vad du tycker om Nykvarns Praktiska,(jag har förstått av att läsa här att du går där) jag har en dotter som funderar på att gå kockutbildningen där och jag skulle bli jätteglad om du ville berätta vad du tycker om skolan.

    Tack på förhand// Mari
    rudkalla@hotmail.com

    SvaraRadera