. .

torsdag 11 mars 2010


FYFAAAN vad skönt med värme!!


och med värme så menar jag iaf plusgrader och att solen värmer..


Dan var typ som vanligt, såg på film på svenskan, sen hade vi idrott&hälsa. jag var den enda som missat att vi ej skulle vara ombytta utan skulle ha teori. så jag skuttade glatt med min råsa bag till skolan, nöjd med mig själv för att jag till och med kom ihåg skor. eftersom vi skulle, trodde jag, ha spinning.

men vi skulle alltså inte ens vara ombytta, overkill och antiklimax -.-'


Och eftersom jag tentade av matten förra terminen så slapp jag dubbellektionen efter lunch ^^


Mkt nöjd med att Gunnel skulle vara borta imorrn också, och att Per är i Italien och n00bcyklar.. så jag har helt enkelt helg nu.. känns bra :)

hunden fick vara på bild för han e chill.. Och bozzä ska hälsa på idag (Y)

Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar