. .

onsdag 24 mars 2010


Hm, har funderat på att skita i ridningen..


känns inte som att jag går framåt, och har inte känt att jag gjort framsteg på länge överhuvud taget..

Sen trivs jag inte med hästen jag tvingas traggla runt på -.- fattar inte vad alla ser i honom, tkr bara han är jobbig..

Var grymt mkt roligare att rida Sherrie på helenas lektion än att sitta i min vanliga grupp på dekker.


Jag vet inte..kanske ska man bara skita i hela grejen? Och det värsta är inte att jag tkr det är fel, det är att jag vet vad som är fel. mig, och att Kiara dog, hur många gånger har jag tyckt det varit riktigt jävla skitkul på en ridlektion sen hon dog? 1(!), och det har gått över 2 månader.. visst, en del har vart ok och jag har vart relativt nöjd, andra har man bara suttit av tiden på..



tack å hej/ en jävligt fundersam tant vid namn Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar