. .

onsdag 14 juli 2010

NO LAJF


tänkte uppdatera min info lite grann.

Har väl aldrig riktigt skrivit vem eller vad jag är :P

Stallet tar ganska mycket av min vardag, just för tillfället rider jag en stor köttbulle osm gillar skogen och ogillar banan (synd för mig, som älskar banan), vi luffar för det mesta runt, går dock att lura honom till ett dressyrpass på ängen ibland :P i höst, när ridskolan drar igång igen, ska jag och idha trimma in hästarna på dressyrtävling och ev någon hopp beroende på träningsresultat.
Har ingen favorit på ridskolan, har bestämt mig för att det blir bäst så, men hästen jag rider just nu heter Dekker.

När jag inte är i stallet så är jag antagligen med Josefin, elelr lodar hemma med min hund *<|:)

antagligen därför det mest handlar om stallet här :P

annars har jag ett nolife-liv, och vill härmed tacka min enda läsare(har jag ens 1!?) för att du tog dig tid att läsa om mitt nolajf.


/jenkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar