. .

söndag 23 januari 2011

min hårfärg

ingen har väl undgått att notera min rosa lugg, halva headern består ju av den så..

Jag älskar min rosa lugg och det här är nog den hårfärg jag har haft längst tror jag (min naturliga borträknad såklart)

Till det rosa använder jag igora action paint, som jag är nöjd med. behöver bara färga om den ungefär en gång i veckan, vilket är skönt. Och har man den i extra länge får jag till den här rödrosa nyanser som jag personligen tycker är grymt snygg, sen under veckan går den över till en mer kall rosa ton, så den hinner aldrig bli sådär skabbig som en del får sitt hår på några dagar :)



ja, den finns ju i en hel del olika färger


Jag har funderat lite på förändring dock, byta en av färgerna, bara för ett litet tag för att prova ngt nytt :)
typ som.. ..gul!

gult hår med rosa lugg, rosa hår med gul lugg, svart hår med gul lugg.... kombinationerna är oändliga :)
har dock lite för kort hår för att kunna ha gult underhår och rosa överhår, (eller tvärtom)

Så antingen väntar jag ännu lite längre eller så kör jag på något annat. ena halvan i en färg och andra i en annan känns dock lite för emo för mig :P

Vad tycker ni? ska jag ändra håret? isåfall vilken färg??





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar