. .

söndag 16 januari 2011

My stile

En kompis sa en gång till mig att hon gillade min klädstil m.m.

Men vad är min stil egentligen?? Jag har ju ingen riktigt utpräglad stil, jeans, t-shirtar och tjocktröjor. Väldigt ordinary och plain.... tråkigt med andra ord..

Men en sak som jag älskar, det är kavajer.. älskarälskarälskar en riktigt snygg blazer. Det funkar för det mesta, ett par jeans, en t-shirt och en kavaj. matchat med snyga klackar. det är ungdomligt och vardagssnyggt samtidigt som man kan ha det på fest också. Och för att inte tala om vilken ego-boost man får av en snygg kavaj, som sitter bra.

Men hur jag klär mig är ju ändå jag, det känns fake att byta stil över en lönehelg. Men ja, kavajer är också jag, bara att jag inte haft det i skolan med mera. Så får väl ta den här förändringen bit för bit, så länge det fortfarande känn som jag så..
Så Jag ska byta ut min garderob tror jag :) börja med att städa och rensa ur mina garderober ordentligt. Sen uppdatera den med ännu fler kavajer, skjortor, blusar snygga och färgglada (för att det fortfarande ska kännas som mig) jeans och massa med fler klackar :)


har ju trots allt alltid sagt att blir jag inte kock, då ska jag bli något där jag får ha kavaj och dräkt varenda dag :) haha,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar