. .

tisdag 23 november 2010

Ångest..

varför börjar jag få ångest för mitt gymnasieval? nu?! det har ju känts så rätt hela tiden..
Jo egentligen vet jag varför, för att Hanna tvekar på sitt..

Det jag ångrar mest är att jag inte vågade söka något långt bort, funkar det så funkar det. annars får man väl åka hem, inte värre än så...

Jag är inte alls missnöjd med det jag går nu, utan jag önskar bara att jag tittat på fler alternativ..
Jag lät alldeles för många obetydliga saker väga in i mitt vala tt inte åka iväg för att gå gymnasiet.
Saker som antagligen snart kommer försvinna ur mitt liv i alla fall, näe där ljög jag lite. för jag har inte bestämt mig ännu.. för om de ska försvinna alltså :/


Det jag vill ha fram ur den här texten är att ni inte ska lägga eran dröm på hyllan för att uppfylla någon annans. det slutar med att ingen har drömmen kvar.

Ljungan, ljungaverk


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar