. .

tisdag 23 november 2010

just nu:

just nu längtar jag till norrland.

Till den gamla stugan i sillre södra. Till erikslund, fränsta, ånge. you name it, jag saknar det just nu :)
saknar när jag och Malva klättrade med högskolemänniskorna på getberget, och att köra skoter B)
 Och grössjön, fett ozzm place om man tänker på´t egentligen. och saknar känslan av att bara vara där.
Saknar, i förväg, att jag inte kommer kunna vara med och gå upp på rankleven på nyårsafton.



Grannar med ursöta kalvar :) taget från våran uppfart

Borgsjö naturrum, uppstoppad björn



Michaela skulle ha chips. så vi cykla från Sillre till Fränsta. och hem igen :)

Ljungan, ljungaverk. på väg hem från fränsta med michas chips :)


Varför sova på sin madrass?! när man kan sova med huvudet på TVbänken :P

Mitt i natten, från  trappen ut mot vägen

Grössjön

Grössjön


Grössjön





sjukt länge sen, Frida och Jennifer körde absolut inte sönder bob´en :P

lika länge sen, på skoter. precis nedanför stupet på berget aka Rankleven, där ligger min stuga :)

fortf. länge sen. samma skotertur


1 kommentar:

  1. Fett roligt jag saknar din stuga ganska så mycket :D <3<3

    SvaraRadera