. .

lördag 13 november 2010

Tatueringar

sitter och funderar ut vad jag vill ha för tatueringar.

Det jag har bestämt mig för är:

-Kiara på skulderbladet ( en av de fina vinterbilderna Tell tagit i hagen) med vingar lite som en ram, och hennes namn eller 12/1/2010 under..
-Ett av AFI´s skivomslag, det är en fågel som är i tecknad stil, har dock inte bestämt var jag vill ha den, förslag?
-Cupcake, en kompisgrej jag och Josefin funderade på för ett tag sen, blir det inte så vill jag iaf ha en, eller ett par st.  C:

Sedan vill jag ha blommor på händerna också, men de väntar jag nog med ett tag :P


Den är inte riktigt den, men har ej den rätta på denna dator. de är fotade vid samma tillfälle och har samma färger m.m. Hon har bara huvudet i en annan vinkel på den andra bilden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar