. .

måndag 4 april 2011

punkt nio

9 Något som jag och min häst har gjort som jag är stolt över. ..


Jag kan helt ärligt säga att jag är stolt över allt vi gjort.
Jag är så sjukt stolt över att jag fått med mig Dekker på tävling. Sen att vi inte gjort några resultat värda att nämna, det hör inte hit. för vad gör ett par procent hit och dit? När jag är nöjd över en prestation som är stor ur vårat perspektiv.. Det domaren inte kan ha en aning om är ju faktiskt vart ekipaget står, så de bedömer ju efter vad de faktiskt ser. Sen att det är ekipaget första tävling, att de inte haft det helt lätt till en början, det får man som ryttare kalkylera in i om man är nöjd eller inte. Men jag kommer alltid vara stolt över vart jag och Dekker har kommit utefter våra förutsättningar. vi kommer aldrig att komma till sm, vm u name it, för än så länge har vi nog med motstånd på lokal nivå :)





ヾ(@⌒ー⌒@)ノ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar