. .

måndag 17 augusti 2009

första dan på nykvarns praktiska

åkte med min allra käraste Gunnel till skolan idag :)

var där halv 8, vi började först 9 :/. Så jag satt iaf på hennes kontor tills det var dax att gå ned till samlingslokal-grejset.

efter massa prat så skulle programmen samlas i var för sig med sina mentorer/yrkeslärare. Jag och Cristin ska ju då gå livsmedel så vi satt kvar med 2 andra tjejer som enligt planen ska gå hotell&restaurang. Vi pratade, eller thomas snarare,som är läraren, pratade ganska mkt. sen gick vi upp och provade rooliga byxor, skor och kockrockar:D det skålar vi på!
ska även få t-shirtar och skumma mössor :/ inte lika stror skål på skumismössor

men iaf så skulle vi ha individuella samtal sen, det var av yttersta vikt för skolan att veta, senast jag grät, vilken låt jag laddade ned sist, vilken musik jag ville att det skulle spelas på mitt bröllop, vilka gifter jag tog m.m.

flippade såklart ut över klädvalet och bestämde mig för lövtröjan och leggings

har sovmorgon till klockan 1 imorgon, då jag ska till södertälje för att fota typ mat... tänkte krossa en cheeseburgare och fota den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar