. .

tisdag 11 augusti 2009

Kiara, nya ögonbryn och fransfärg i ögat

Åkte och målade klart stolen i stallet. gula blommor= najs.

Och så har jag ju färgat ögonbryn och fransar idag, när jag satt där i stolen med lapp-grejs för ögonen och färg på ögonbrynen så sade hon som jobbade på aqua att det kan komma färg i ögonen, och svida ganska mycket. självklart började det svida, som satan!! och lalala, jag höll ut och när hon skulle torka av färgen på brynen så whut!!?? varmt, hon ba(fett glad dessutom) det är vax. Jag var inte lika fridfull längre, fast heroisk som jag är så stod jag ut. Jag är SUPERWOMAN, allra minst. ovant som fan att ha ögonbryn, är som pånyttfödd :P

Red Kiara idag, gick jättebra, är supernöjd. fick dessutom asbra kritik :D Så jävla glad att hon är bra igen<3<3<3och utan beteendestörningar dessutom:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar