. .

onsdag 12 augusti 2009

grill med micha och Jos 12/8 -09

pga krångel i administrationen läggs detta upp först nu...

Idag grillade jag, michaela och Jos hemma hos mig. Började braa, slutade i ett dike på en skogsoväg...

Michaela utmanade ödet och åt en matsked kanel, jag en hel citron och josefin filmade.

Efter stora konster på gungorna så kände vi för att åka ned till sjön och sälja dam-sugare till Jehovas, som dessvärre gömde sig just när vi susade förbi. Ialla fulla fall så packade vi ihop oss 3 på moppen och drog iväg. Vid sjön så hade vi dialoger på nysvenska där michalea AKA syster C skulle hedermordas av josefin AKA brochan och mig AKA BrochanB eftersom hon kände sig dragen till svenska pojkar. Men eftersom det inte var nå röj på beachen så drog vi vidare mot stan. kom dock på villovägar och var plötsligt på ett igenvuxet skogsmaskinspår.

Jo: vart ska vi??!!

Je: till slutet av vägen, där vänder vi.

M:hahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahhahahahah

Je: jag har kört här flera gånger...!


(BOOM KRASCH AJJ)

Jo: aj mina händer, jag höll i mig för hårt.

M: jaa, det här är första gången jag ramlar med moppe.

Je: jag sitter fast, aj

Jo: gjorde nån illa sig?

M: hahahahahahahahaha

Je:jag satt fast mellan styret och sitsen

M: luktar det bensin? är det jag som luktar?

Je: kan nån hjälpa mig upp ur diket?

Jo:hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar