. .

måndag 10 augusti 2009

EKSJOOOO, mitt namn är jennifer almighty... hur stavar du det?? är du seriös? Näe. men va det då!!

Idag var det tänkt att jag skulle måla klart stolen men det hanns inte med. Var tvungen att baka en för övrigt äcklig rabarberpaj till några jobbiga gäster som skulle komma och fika senare på dan.
Åkte till michaela som glassade runt i paljettlinne, lagade mat och dunkade bl.a. elvis.
Vi n00bade mtv ett tag, när jag väl skulle åka hem så dampade mopeden givetvis, men när den väl startat så blåste jag fram på vägarna så snabbt att inte ens fartkamerorna hann med mig :P

Nu har äntligen gästerna åkt, så jag kan andas ut.

och juste, snart flyttar min käre vän Josefin aka Brochan till Eksjoo!!! kmr sakna dig som fan :(
kmr gråta när vi lämnat dig, och hela vägen hem. älskar dig så otroligt mkt, men det är bättre än IV iaf :P


tror jag ska ta moppen ned till sjön senare ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar