. .

torsdag 20 augusti 2009

Härligt väder

Idag var det, trots att det är torsdag och monica skulle hålla lektioner, soligt och fint ute.

Dagen började iaf med att jag bara skulle blunda i en minut till. Vaknade lagom stressad, hade 25 minuter på mig att göra mig iordning och ta mig in till stationen.
Vi hade friluftsdag med tipspromenad, fotboll och brännboll.

när vi skulle spela fotboll delades vi in i lag. vi var 3 tjejer som stod ungefär i mitten av planen, när Timmy passar oss, alla 3 skriker och springer iväg från bollen :P andra laget vann

menmen, nästan direkt till stallet efter att jag kommit hem. red Puffsen idag, vi hade småkryss som vi skulle skritta emellan, lite småjobbigt med herrÅngvält ,måste dock erkänna.

ska duscha nu och göra mig iordning för ännu en dag i Nykvarn

/Jennifer for sure

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar