. .

fredag 11 mars 2011

Dressyrlektion

Så, precis laddat upp bilderna från lektionen. Det gick bra så är riktigt nöjd, med lektionen då, inte uppladdningen av bildern. dock lyckas aldrig de där episkt bra stunderna fångas på bild. Min mamma kommer nämligen av sig i fotograferandet och börjar prata med andra föräldrar, så får påminna henne ibland xD så fotar hon igen när det går mindre bra, och glömmer bort att fota när det går bra, typ så ser det ut

Vi red lösgörande, med mycket öppna och förvänd sluta. Gick superfint i högervarv, både i skritt och trav. vänster var dock något krångligare, så jag blev lite stressad och därför lite spänd, så Dekker blev spänd och det blev ännu svårare. det satt i litegrann även när vi bytte varv men efter ett tag släppte det.i slutet hängde han i lite i handen men inte allt för farligt, han har blivit mycket lättare på senare tid, det är verkligen skönt när alla timmar av träning ger någon form av resultat :)
Summan av kardemumman är att jag är nöjd med dagens ridpass.

ヾ(@⌒ー⌒@)ノ



Pratar med Moncan, tog bilden mest för att Dekker ser så otroligt inteligent ut xD
 

Jag, Dekker, Alice och Jack

Jag med min accessoar; hästen
Alice med bäbisen Jack

ser ni att det står "ung och aktiv inom ridsport" på ryggen?
(är även Svrf´s logga på framsidan)

Dekker med framtide tävlingskompisen Jack


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar