. .

lördag 5 mars 2011

kör en lista som en äkta wb

Ja, de är många som använder dessa listor..
Nu har dagen kommit då jag tänkte köra på en, har gjort det väldigt enkelt för mig och kopierat en från ponnytvillingarna , så om ni läser detta hoppas jag det är ok :P
Tänkte inte göra en punkt varje dag, men iaf 2-3 punkter i veckan. på så vis räcker  de längre xD


1 Presentation av mig och min häst. (får ta Dekker då)
2 Det bästa och sämsta med min häst. (Dekker igen )
3 Det här älskar jag att köpa till min häst. (Till Dekker, och till mig)
4 Min hästs vardagsoutfit
5 Det här finns i min ryktväska.
6 favorit bilderna på min häst (Dekker, ja ni fattar)7 Mitt bästa och sämsta hästminne.
8 Det här saknar jag.
9 Något som jag och min häst har gjort som jag är stolt över. ..
10 Bästa och sämsta tävlingsminne.
11 Det här äter min häst.
12 Fem saker ni inte vet om mig och min häst. ..
13 Min och min häst fördelar och nackdelar.
14 Något annorlunda med min häst.
15 Min största rädsla inom ridsporten.

ヾ(@⌒ー⌒@)ノ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar