. .

tisdag 8 mars 2011

Mina mål..

Mina mål under 2011

  • Rida en godkänt ritt, fail på mig att jag ej gjort det mer än på klubbtävlingar
  • Starta en(!!) hopptävling, yepp you heard me, går allt enligt alla planer så satsar jag dit
  • Vilket gör att jag måste hoppa mer :P
  • hitta ett schabrak som inte är för kort för dressyrsadeln, har jag fluffet sticker det alltid ut :(
  • Inse att jag måste kunna 2 program samtidigt utan att röra till det för mycket.
  • Köpa en annan ryktlåda/grooming bag
  • köpa ett par bruna ridstövlar och en blå skjorta
Ja ni, det var de mål som jag kommer på nu, lite halvtaskiga kanske.. Men sen så är jag en sån som sätter upp mål på vägen, sätter jag upp för många mål i början blir det lätt så att jag inte klarar av något av dem

ヾ(@⌒ー⌒@)ノ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar