. .

onsdag 9 mars 2011

Silas all the way baby

Eftersom det är onsdag idag så har jag varit i Mariefred, suttit i köket i källaren på Gripsholms värdshus.. gulligt att sitta där en hel dag utan fönster eller teckning på mobilen xD

Åkte direkt till  vedstallet efter iaf, Silas hade tappat en sko så hovslagaren skulle komma vid 5-kvart över fem. så tanken var att jag skulle skritta ut i ca 30 min, men´Johanna ringde och sa att han skulle bli sen, så var ute i 1h istället. riktigt mysigt i det fina (och milda!!) vädret. Tänk vad motivationen och viljan kan höjas bara av att vädret är fint. :)

Silas var pigg och glad, skrittade friskt på och verkade gilla livet i allmänhet. På ett ställe tyckte han dock inte alls som jag, så blev en liten rodeo där i skogen. Han gav upp och vi fortsatte våran tur problemfritt, typ. På grusvägen från ridskolan så mötte vi Moncan och Reddan,mkt underligt tyckte Silas. så åkte det förbi lite bilar. Och sen kom Ida på sin ponny Ricky.. Blev nog lite för mycket för det stackars djuret xD Han blev lite tittig och på tårna efter det, men han lugnade snart ned sig igen.

Och inte har han tagit någon psykisk skada efter att de levt rövare under natten, en av hästarna var nämligen lös under natten. Och Silas är väl lite småkinkig med det mesta, men vi älskar honom trots allt, han skötte sig utomordentligt, så kan inte vara annat än nöjd.


ヾ(@⌒ー⌒@)ノ

Blir nog ett par favorit i repris är jag rädd
Åh, älskar hu rjag sitter så fail xD
Ja, nu vet ni ju varför stallet kallas ved-stallet..

offerlook
Jag ser ju ut som ett jävla offer, men typ de enda bilder jag har som inte varit ute förut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar