. .

lördag 5 mars 2011

Rockösa 12/13Mars

Nästa helg drar jag på lägerledar-läger, eller vad man ska säga.
Alla brudar som ska jobba på läger under året ska samlas, lära känna varandra och gå igenom upplägg, arbetsuppgifter m.m. Vi ska även rida, vilket jag är så sjukt nervös för. Jag menar här hemma går det ju bra, på de hästar jag känner. Men hennes hästar rids inte riktigt lika som de jag är van vid. Så kommer antagligen göra bort mig.
Fast å andra sidan vad gör det, kommer ju inte vara där samtidigt som de andra tjejerna iaf. Bara det att Lena vet ju inte hur bra/dåligt jag rider. det är en jobbig tanke, jävligt jobbig. tur att jag inte rider när jag är lägerledare HAHA.
Blir nog bra, åker ju dit med bästa Frida så

Bilderna är från Rocklösa förra sommaren

ヾ(@⌒ー⌒@)ノ







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar