. .

söndag 6 mars 2011

Punkt två..

Det bästa och sämsta med min häst.

Ja ni, det bästa med Dekker är att han är en så ärlig häst. som, om man kommer honom nära, litar på en till 100 %. några väl valda ord från en mycket klok människa: Man  har den häst man förtjänar. Det uttrycket kommer verkligen till liv, Bråkar jag. då kan jag ge mig fan på att det kommer att märkas nästa gång.

Det sämsta med Dekker måste ju vara att ahn så lätt blir framtung, och att han kan bli ganska ignorantför hjälperna. Och lastsvårigheterna såklart, som gör det så krångligt för våran tävlingskarriär..


Idag skall jag förövrigt städa och fixa iordning. både bland alla ridgrejer. men även på mitt rum -.-'
Skall även ringa pappa för att prata om en grej. som han förhoppningsvis tycker är en bra idé. Men vad det är tänker jag inte säga, eftersom det inte är helt klart än..

ヾ(@⌒ー⌒@)ノ




1 kommentar: